Follow:

Angelica

VINTAGE LEVIS AND BEJEWELLED BELT
READ MORE

Travels

DOLOMITES : FOGGY MORNING IN THE MOUNTAINS
READ MORE

Beauty

HOW I TAKE CARE OF MY SKIN, AUTUMN BEAUTY PRODUCTS
READ MORE

Lifestyle

FIG AND HONEY SPARKLING COCKTAIL
READ MORE

Inspiration

INSTAGRAM TO INSPIRE : Krissy Saleh
READ MORE

Fashion

SHOPBOP BIG SALE ALERT!
READ MORE
 
 
 

Angelica

VINTAGE LEVIS AND BEJEWELLED BELT
READ MORE

Travels

DOLOMITES : FOGGY MORNING IN THE MOUNTAINS
READ MORE

Beauty

HOW I TAKE CARE OF MY SKIN, AUTUMN BEAUTY PRODUCTS
READ MORE

Lifestyle

FIG AND HONEY SPARKLING COCKTAIL
READ MORE

Inspiration

INSTAGRAM TO INSPIRE : Krissy Saleh
READ MORE

Fashion

SHOPBOP BIG SALE ALERT!
READ MORE
 
 
 
 
 
 
 
Trends

#OBJECT OF DESIRE- Corum Golden Bridge

 

As you have probably noticed, lately I try to dedicate all my free time to the blog. I’m trying to make it more interesting, with more different articles and that is why I decided to introduce a new section-object of desire-it’s like a whishlist but instead of wanting 1000 different things , it’s just 1.
Being a quite practical person, I like to invest in objects that can stay long in my closet and in my heart. So most of my money is for the accessories, such as handbags and jewelry. But an object to which I never paid much attention, and I should have, it’s the watch.
I personally only own two, one a bit more expensive to splurge on special occasions and one more affordable for everyday wear without fear of being robbed;)
Lately I have focused my research on this particular jewel and I found a fantastic swiss brand called Corum. Not only famous for its watches and jewelry but also to an important collaboration of the brand with the world poker tour that take place every year in Las Vegas, during which they are won bracelets of the house as far back as 1976.
The choice of models available is very wide, but what struck me the most is the Golden Bridge in pink gold.
Surely it is an important investment but I think it’s really worth it. It’s something that will be with you forever.
And you guys, do you love watches? Any particular brand or model?
Come avete probabilmente notato, ultimamente cerco di dedicare al blog tutto il mio tempo libero. Sto cercando di renderlo interessante e dai contenuti originali ed è per questo che ho deciso di introdurre una nuova sezione-object of desire– è come una whishlist ma invece di desiderare 1000 cose diverse c’è ne una sola.
Essendo una persona piuttosto pratica, mi piace investire negli oggetti che possono rimanere a lungo nel mio armadio e nel mio cuore. Quindi la maggior parte del mio guadagno va negli accessori, come borse e gioielli. Ma un oggetto a cui non ho mai prestato molta attenzione, e invece avrei dovuto, è l’orologio.
Io personalmente ne possiedo solo due, uno un po’ piu costoso da sfoggiare nelle occasioni importanti e uno più cheap da indossare ogni giorno senza paura di essere shippati 😉
Ultimamente ho concentrato le mie ricerche su questo particolare gioello e ho scoperto una fantastica maison svizzera di nome Corum. Famosa non solo per i suoi orologi e gioielli ma anche per un importante collaborazione del marchio con i tornei mondiali di poker che si svolgono ogni anno a Las Vegas, durante i quali vengono vinti i bracciali della maison sin dal lontano 1976.
La scelta dei modelli disponibili è davvero vasta, ma quello che mi ha colpito di più è il Golden Bridge in oro rosa. Una meraviglia con il meccanismo a vista.
Sicuramente è un investimento di notevole importanza ma credo che ne valga davvero la pena per qualcosa che rimarrà con voi per tutta la vita.
E voi ragazzi, amate gli orologi? Un brand o modello in particolare ha già colpito il vostro cuore ( o portafoglio)?

 

Salva

Share on
Leave a comment

You may also like

No Comments

  • Reply Monica La Barbera

    Mi piacciono gli orologi, ma quelli poco vistosi, con linee semplici e pulite ma non ho un brand di riferimento (come per tutte le cose che compro) mi basta che il prodotto rispetti queste caratteristiche che cerco.
    Passa dal mio blog se ti fa piacere
    http://lovedlens.blogspot.it
    M.

    16 May 2013 at 19:49
  • Reply Rebecca Ragionieri

    buon weekend (: Reb, xoxo.

    *Sul mio blog c'è un post dedicato alle mie nuove sneakers:
    http://www.toprebel.com/2013/05/freestyle-extreme-vans.html

    17 May 2013 at 13:38
  • Leave a Reply


    *

    Milan Fashion week 1

    Close